Ansiktsmask..

Sitter här med en ansiktsmask, som vanligt haha xD Dricker en stor kopp te också,  tänkte ta och fixa mina naglar lite, har precis tagit bort mina gele naglar, har haft de konstant i lite över ett år tror jag? så tänkte låta dom vila den här veckan eller kanske några? dom e så otroligt tunna nu och kan knappt ta på dom utan att ja skriker, har massa tävlingar och kurser framöver och då går dom ändå bara av så de får bli utan haha, känner mig typ handikappat utan dom, men men xD Har huuur tråkigt som helst också, vill bara ut och springa, eller göra nått, fan hatar att bara sitta stilla och inte göra nått, ska iaf till körskolan i kväll...sitta där i några timmar också... kuul... men men
jag just nu haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0