Du e pinsam.. Lodjuuuuuuuuuur

Gaaah ibland blir man så jävla sur, fy fan vad jag garvar åt dig... du kan inte vara MOGEN för en sekund, stackare och jag vet att du läser det här också mohahahaha!!!
Tror det är fler än jag som kännt att man bara vill vrida om nacken på någon, att man garvar sönder för att nån är så jävla pinsam och som inte kan prata om saker som en normal jävla person..
nu ska jag lugna ner mig lite genom en promenad i mörkret bland lodjuren.. jo de sant, de finns lodjur precis utanför mig!!!?? :O satt nyss och läste sigtuna byggden att min granne på Rickeby har sett lodjur flera gånger på sin tomt. Jag ahr hört om det förut men bara trott att de va saker som folk bara hittade på och skoja om men så va de tydligen inte... nu  jag inte bara rädd för ÄLGAR som e min största fobi utan nu ska man akta sig för lodjur också, men pappa sa att dom e räddare för mig än vad jag är för dom så man får väl hoppas att jag slipper träffa någon då om jag nu inte sitter i en bil eller utanför fönstret.. trodde bara dom fanns typ uppe i Norrland bland björnar och grejjer men men där hade man visst fel och nu har ja lärt mig nått nu, så alla här nere nu AKTA ER!!!! haha xD
men de måste ju också vara bland det SÖTASTE djuret vi har på den här jorden, en förstoring av katter men en lite annorlunda färg, små toffsar på öronen, stora fina tassar och ögon åååh man vill ju bara krama om dom! :D

Kommentarer
Postat av: Eveline

jupps de finns några st :) höll ju på att köra över en mamma med 2 ungar i sommras :P så de e ingen som skojar om det ;)

2010-04-22 @ 22:25:52
URL: http://umpala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0