Helgen

Hejhopp och godmorgon, eller goddag kanske man ska säga haha
inte hunnit att skriva i helgen för har haft fullt upp kan man säga,
i fredags
Blev det först ridning för carro, red ute och de gick faktiskt jätte bra tyckte jag, att rida med det nya bettet gick sådär. Efter det blev det hem och packa lite och sen kom Tim och hämtade mig så åkte vi till Märsta och hyrde film och köpte godis, sen hem till honom och kollare på filmen, de va paranormal activity, tror aldrig i hela mitt liv att jag har vart så rädd faktiskt, haha
sen blev det att åka hem och sen upp tidigt för att åka på Kurs för Carro och Nadja och det började med ett femgångsprogram och sen ett töltprogram och dom bedömmde och filmade de och så skulle vi gå igenom filmen sen. Efter det blev det träning på ovalbanan för Carro, Kom hem runt 6? och då blev det mat och tv, sen vid 01.10 kommer Tim hem till mig och det blir tv tittande och lite så sen vid 03.30 åker han hem och då ska jag upp 08.00 haha en aning jobbigt men det gick bra, då blev det träning på ovalbanan, blev stilpass träning och det gick helt okej faktiskt, sen på eftermiddagen skulle vi rida stilpass också, men mer som tävling och vi blev bedömda men tyvärr så fick han ett ryck och stack och rakt utanför banan och så flög skojäveln av haha. Carro va jätte snäll och slog på den så jag fick rida igen och kan säga att de va inte lätt att få honom att först trava sen galoppera och sen lägga pass men efter att Najda sa att jag fick ta den tid jag behöver och efter cirka 15 minuter och 100 varv senare så fick jag äntligen trav och iväg och de gick väldigt bra faktiskt. :) sen hem och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0