Ingen rubrik..

Fan vad jag tycker tiden går fort!! klockan är redan halv 6?? Har iag kollat klart på "sex and the city" den va jätte bra och tårarna bara rann haha. Sitter du och kollar på förkväll, ett av mina favorit program faktiskt, mamma tycker jag börjar bli lite tantig haha Just nu pratar dom om Leila och hennes fina bakverk. Tycker de börjar bli jätte tråkigt att bara sitta hemma och vill hitta på nått men går tyvärr inte att göra så mycket när man e sjuk... lust att bara ut o springa eller åka i väg nånstans eller rida!! känns verkligen som om jag skulle behöva rida. På fredag är den lektion för Carro och i helgen är det tävlingskurs för Carro och Nadja på mälhamra och det ser jag jätte mycket fram emot, ska också hälsa på vårt fina avelsto Tofa som står där. Ska bli såå spännande och se lilla tjockisen som nu har Carros lilla fölis i magen :) vi har förresten bestämt hingst och nu också bokat och det blir fina Soldan! :D
Vårat sto Tofa och hennes föl Menja som hon har just nu och som Carro äger.
Min fina 12 åriga femgångsvalack Siggi!!<333
Soldan fra Hvitanesi som Vi ska betäcka Tofa med!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0