Jess helg!

Heejheej dålig upptadering i helgen tyvärr.
Fredag
Skolan först sen blev de att jag gjorde i ordning mig för att åka till Knivsta men sen blev det inte så iaf så låg i sängen hela kvällen och kollade på film, rätt skönt det också i bland.
Lördag
I lördags så var det upp tidigt för att åka till Västerås och kolla på Hingstfestivalen, sjuukt mkt fina hästar!! satt och rös haha Speciellt när Hinrik red Vakandi och rätt som de va slängde av tränset och red!! helt otrolig, han va lika fin som innan men nog bland det häftigaste jag sett. Inte lätt på en isis haha. Av alla fina hingstar ska vi nu välja ut en till vårat avelsto, inte lätt att välja när det finns såååå många fantastiska hästar. Men nu har vi nog valt en hingst som passar Tofa!! :D Vi kom hem runt 19.00 och gjorde mig i ordning för att vid kl 22.00 åka till Gottröra på Partyy!! de va heelt okeej faktiskt, runt 2?? kKom mig kära far och hämtade mig :)
Söndag
Söndagen blev en slappdag, Vaknade tidigt för att plugga sen blev de att rida på banan sen en sväng ut och sen åkte pappa och jag och köpte pizza, lite onyttig får man väl vara i bland haha. Kände att jag började bli förkyld då när jag vaknade och blev värre på kvällen tyvärr, så kvällen spenderades i sängen framför wallander
De va min helg det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0