Lov, tävling och träning!

Heejhopp!!
inte vart så mycket bloggning nu, inte haft varken tid eller lust tyvärr.
Mitt lov spenderades mest med Bellabus och party varje kvälll nästan, skit skoj!
I helgen så blev det en lugn helg, tävlade i lördags. Gick faktiskt riktigt bra tyckte jag på min lilla buspojke. De ända som behövs är att han ska lugna ner sig lite och visa sitt riktiga jag på tävling så som han är hemma, även fast han blir mycket flottare på tävling så måste han kunna kontrollera sig själv, osv..men träning ger färdighet!
Har bestämt mig nu att ja ska bli fin för sommar 2010 så nu är det träning som gäller, Vi har ju ätit GI mat dom senaste månaderna och godis och glass gillar ja ju inte heller vidare mycket så det är inge problem, träning träning och åter igen träning. Var ute i går och sprang i 5,3 km ungefär, eller sprang ju absolut inte hela vägen för de orkar ja knappats men haha man känner sig så otroligt duktig och glad efteråt! så nu blir de ut och springa varje dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0