Packa,packa,packa

Har precis tvättat av ansiktmasken och druckit upp mitt te, så nu är det bara att ge sig ut för att ge hästarna sitt lunch hö och sen packa inför i kväll och för helgen. I kväll har jag lektion för Carro i Rosersberg sen i helgen är det tävlingskurs för Carro och Nadja, ska faktiskt bli riktigt roligt. Ska också pröva mitt nya bett i kväll så att Carro får se va hon tycker om det, just nu rider jag på Jaktbett som jag gjort ett bra tag nu men han lägger ju tyvärr tungan över bettet därför det nya bettet är med port :)Fint väder är det i dag också, eller iaf finare än dom förra dagarna hehe. I kväll blir det antagligen att ha en myskväll med film och sånt med Tim :)
hörs antingen innan ja åker iväg eller i kväll när jag kommer hem:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0