Sjukling!

Måndag i dag och ingen skola för mig!
E huuuur förkyld som helst, uschusch :( bäst att jag stannade hemma i dag så jag blir frisk fort i stället för har så mycket nu frammåt som jag verkligen inte kan missa. Fint väder är det idag iaf. Blir till att snart ta en dusch sen lägga ansiktsmask osv, måste ju unna mig själv lite nu när ja e sjukling hah. Som tur hade vi bara 3? lektioner i dag och inga viktiga så missade inte så mkt :) helgen har varit helt okej. Och framåt i ca 2 månader, om inte mer? kommer jag inte ha en ända helg ledig!! tävlingar, kurser, nyköping!! men kul ska de blir, hatar ju när man inte har något att göra.. Hörs lite senare puss från sjukligen Jess hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0