18/2-10 Inge bra dag i dag..

Tjenare!
Sitter just nu här i min runda stora säng och äter kakor med mjölk, dricker mjölk hehe.De får bli min middag i dag då middagen mamma lagade inte alls var nå god,Någon morotsoppa med nudlar...
I dag har ja vart i skolan, gick från 09.30 till 17.00 men eftersom de knappt går några bussar från lr till mig så blev ja tvungen att sitta i skolan 07.40 då jag åkte med mamma innan hon åkte till jobbet :O tycker faktiskt lite synd om mig själv i bland hihi i dag har jag inte alls varit på någe bra humör, trött, feber, SUR :O trodde dagen skulle bli lite bättre då ja efter skolan skulle åkt och handlat nya kläder men som VANLIGT börjar vi bråka så fort jag hoppar in i bilen när hon hämtade mig i skolan..SUCK!! känns som den människan söker bråk haha hon vände då och vi åkte hem, utan att säga ett ord till varandra.Kom hem gick upp på mitt rum och sov i sisådär 2 timmar, tror faktiskt det var det som behövdes för efter de blev ja mycket gladare och piggare. Efter sovstunden gick ja ut för att packa hö till hästarna och mocka boxen, sen gick ja in och städade, tvungen att göra i ordning lite för städerskorna kommer i morgon och låg kläder överallt i mitt rum och nere i hallen. Nää nu ska jag kolla klart på tv och sen blir det att nanna kudden upp i morgon för att sitta i skolan 08.00 då ja börjar 10.30 men Felicia har lovat att hjälpa mig med headern på bloggen för nu ser den inge vidare rolig ut. Godnatt och sov så sött!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0