19/2-10 FREDAG Party lr hemma?hmm..

Tjeeenare!
Ingen skola idag,hur skönt som helst!! trodde jag skulle få sova ut med icke sa nicke de fick ja inte för kl 9 var städorskarna (stavning) här och vem kan sova till damsugar ljud och upp och ner i trappor.Då var det alltså bara att skrutta upp och göra i ordning frukost medans dom städade övervåningen. Sen va de mellanvåningens tur och då blev de att sitta i mitt mysiga rum och fixa med bloggdesignen som ja då alltså har hållt på med hela morgonen, hade inte en aning hur man skulle göra med tillslut lyckades ja till min stora förvåning haha och kolla så fin den blev nu!
Tänkte faktiskt försöka plugga lite nu, ska läsa nån engelska bok och skriva en uppsatts, kanske borde träna lite på matte också då vi har nationella nästa vecka. De e ju FREDAG i dag,jippi så antingen blir den ridning för Carro om hon fortf inte är sjuk annars så blir det väl Märsta lr kanske hemma tillochmed, kan va mysigt att ha nån kväll hemma med familjen och kolla lets dance osv.
Ska upp tidigt i morgon också då det är Istölt i Vallentuna, kommer inte själv att vara med och tävla utan kommer åka dit och kolla, HATAR allt som har med is och vatten att göra, tänk så brakar man igenom när man kommer där i full fart med sin häst som faktiskt har hänt! såå nä jag håller mig på torra land i stället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0