Godmorgon. Dålig uppdatering

Hehjej
Uppdateringen suger!! hade ingen ork att blogga i går, feber och mådde inte alls bra.
men kommer blogga mer idag, de kan jag lova er! :)
Det är så mycket lättare när man har egna datorer i skolan för då sitter man ju vid en data hela tiden.
I Söndags satt jag först på morgonen och pluggade i 3 timmar, känner mig en aning duktig. Efter det bar det ju av till Kista och handla med mamma. Jag skulle slängt upp bilder på de ja köpt men de hade ja tyvärr inte tid med sen för då fixade jag mina naglar i några timmar och kolla på "blåsningen" och "wallander"
I går va jag bara i skolan, från 8.00 - 16.30 sen blev de handla lite emd pappa sen hem och äta,fixa lite med hästarna och sen bara ta de lungt, mådde ju som sagt inge bra. Fick bli att sitta och läsa tidning med en kopp i handen och lyssna lite på musik.:)
Skiver snart igen
puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0