Mysig hemmakväll med mig själv.

Äntligen kom ja in på bloggen, försökt ett tag, måste ha varit nå strul. Sitter just nu i soffan med mitt mysiga duntäcke, datan i knät och hunden ligger mellan benen, lät lite fel de där men ni förstår haha. Tänkte ta och laga lite mat och sen MÅSTE jag faktiskt plugga, gjorde inte de tidigare, fy på mig. I kväll är det ju melodifestivalen också, har inge koll vilka som ska vara med men hoppas de är nå roliga. Tror de blir hemma i dag faktiskt, är jätte trött och har faktiskt ingen lust att göra nånting alls än att bara ligga o slappa i soffan. Blir väl också att försöka lära sig lite mer om Ps, fattar typ ingenting men de ska nog bli bra haha. Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0