En frusen Jess

Hemma nu från istölten och jag tror aldrig i hela mitt liv att jag frysit så mycket, Stått på isen med blåsten och snöstormen i ansiktet. Var där i kanske 1 timme innan jag åkte hem igen,klarade inte av längre,men jag fick se ELIT klassen som ja också åkte dit för att kolla på. Det var sjukt mycket strykningar men så här såg de ut i Elit iaf:
  1. Gardar Gislason på Prins från Knutshyttan
  2. Eyvi mandal - Hreggvidson på Muska från Smara
  3. Sigfus Sigfuson på Mökkvi från Åleby
Tänkte göra en stor kopp te nu och försöka plugga lite eftersom jag inte gjorde det i går sen vet ja inte vad som händer i kväll.Mamma och pappa ska bort på middag så kommer inte någonstans om ja inte åker vid 6 så får se,kanske blir en mysig hemma kväll i kväll med.Precis när jag kom hem också så skulle jag ut och ge hästarna mat och självklart när ja skulle gå mellan staketet så fastar jag med foten och rakt ner i snön med ansikte, tur då att de bara va hästarna som såg det, kunde blivit lite pinsamt annars haha. Vi hörs lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0