:)

Idag blev de då ingen skola, mår bättre i dag n va jag gjorde i går, vart uppe och gått lite, kände att ja behövde röra på mig lite, så tog en dusch, fast blev jätte snurrig så satt väl mest ner hela tiden, efter det unnade jag mig lite ansiktsmask och fixade naglarna lite och så, annars har jag bara legat i sängen mest hela tiden. Min arm har varit skit konstig, Den är jätte svag så kan knappt hålla i ett glas, jätte läskigt, sen mår ja bara lite illa, e snurrig och har lite ont i huvet så känns faktiskt bra att jag mår bättre. Blir till att försöka packa lite till Norge :) ska försöka gå till skolan i morgon, har ett engelska prov jag ska göra innan ja åker åxå. På kvällen kommer också Tim och säger hejdå innan jag åker, måste ju träffa honom en gång innan ja e borta i nästan en hel vecka :O:( underbara!! :D <3
hörs senare, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0