Godkväll

Blev ingen sovning hos felicia i natt då hon inte kunde följa med in till stan i morgon, så då fick jag med mig Ewe, min underbara barndomsvän och "syster" :D så klockan ringer 07.45 i morgonbitti, ser inte alls fram emot de :P så då blir de till stan för kolla affärer och lunch sen klipp och färg sen kista för bio och kolla lite i affärer där med. Sen har jag faktiskt inte en blekaste vart kvällen tar vägen. Min älskade Linn kommer också ner till Märsta i morgon, gud så jag har saknat henne!!
Har förresten fixat mina naglar också! :D
hörs i morgon,
puss

Kommentarer
Postat av: felicia

Kan du inte berätta hur du gör dina naglar? :D Skitskygga!

2010-03-05 @ 18:44:37
Postat av: Jess

Heej, tack så jätte mycket.

Jag köper ett gele kit på tex kicks, billigaste varianten kostar 150kr som också är den lättaste att göra. sen så följer man bara anvisningarna på kartongen och så är de klart! men ja brukar sätta på diamanter lr måla tipparna och så i bland :) Tänk på att det tar sin tid också, för mig tar det vanligtvis 3 timmar och jag är ändå erfaren. :) kram

2010-03-08 @ 10:07:24
URL: http://jessugerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0