Helgen och tävlingen..

Sämst uppdatering jag vet,förlåt!
har vart rätt mkt och inte haft tid eller orkat att blogga.
I fredags Blev det först ridlektion för Carro, Gick hur jäklans bra som helt, så fin min lilla pålle!!
sen så när vi skulle åka hem så funkade inte lyserna på transporten och jag hade så sjukt bråtto så då blev de bara att vänta på pappa som fick komma och laga. pappa fixar allt ;) haha
Sen blev de till Jens Med Micke och Bella där åxå, Matilda, Jacqueline. Danne A och Danne S fanns :) efter ett tag där drog jag, Bella Matilda och Jacqueline till Chrille och Alex där de va massor men kvällen blev väl inte direkt lyckad, lr har jag fel brudar? haha Fick skjuts hem och jag mm fick gå i typ evigheter innan vi kom hem, jag sov hos Bella den natten så när vi kom hem blev det Mat och vi båda somnade innan vi äns knappt hunnit lägga oss i sängen så va väl klockan runt 6? haha vaknade av att ja hade så sjuuuukt ont i kroppen, och undra vrf killar? haha idioter!!!!
Åkte hem vid 1 någongång vid 1 för att rida två hästar och sen packa inför tävlingen. Blev en tidig kväll då för att upp vid 6 då de va tävlingsdags
. Siggi gick rakt på transporten den här gången,tur det!! lagom nöjd med den tävlingen,kunde gått mkt bättre men han va lugnare än vanligt,stack bara ett varv i galoppen och kanske 5-6 stegringar innan passläggningarna,det är ja stolt över :) första passläggningen gick inge vidare bra, va lite för ivrig så blev inge galopp innan men andra passläggningen gick lite bättre iaf, la då galoppen mycket senare. ökade tölten fick också någolunda bra. varvade om andra haha vart än jädrans fart på den lilla killen där. 6.0 för en 5.5  tror ja?? och sen 4.5 nått sånt då han va lite passtaktig men men helt okej. :)
LOOOV nu också huuuur skönt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0