Min UNDERBARA helg!! dålig uppdatering i know...

Heeejhopp, kanske dags att ta tag i bloggandet igen haha, har varken haft tid eller orkat.
tänkte skriva lite om helgen :)
FREDAG:var bara hemma hela dagen och senare på kvällen så red jag lektion för carro på lilla glitnir, gick sådär, skakade som ett asplöv när han skulle in och ut i transporten och bara stod och skakade där borta, kunde inte rida på fyrkantspåret, för det va tydligen jätte läskigt haha. Efter det åkte jag till märsta och träffade frida och vi tog tåget till märsta där Ande och några hämtade upp oss och vi åkte till Gottröra :) åkte hem runt 1 kanske? :)
LÖRDAG:lördagen var PERFEKT förutom kanske vissa småsaker. SKulle ha åkt till Bella vid kanske 5-6 tiden? men då fick man samtal från polis och luftfartsvärket som behövde min hjälp med att fånga en häst på Arlanda flygplatsen så då var de bara att åka dit. Efter jag fått tag i den  så bar det av till BELLA min underbara tjej och vi förade lite innan på åkte till Norman på party :) helt galet haha denna gång blev ja inte nedkastad för en balkong, utan lite värre, blev skjuten i benet med ett luftgevär haha xD och sen så skulle ja åka fiddy på en altan där norman sen slänger i ettan då den typ stegrar sig och jag slår bakhuvet i marken och det slutade med hjärnskakning, blev akuten i går i 5 timmar haha dom trodde först jag kunde fått en skallfraktur och en blödning i hjärnan så låg inne på röntgen men som tur va var det inte så!! men iallafall vi festade lite mer efter det och sen så åkte vi hem med Tom runt 2 kanske? till bella dr vi skulle sova, först åt vi på statoil, har nog aldrig tyckt det vart så gott med mat förut haha :P Fick också ett underbar besök av Tim som kom vid 6? och sov med mig så jag slapp sova ensam när bella och micke låg och mös haha. Heeelt underbar! <3

Kommentarer
Postat av: bella

det var underbart älsklingen min <33333

2010-04-02 @ 23:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0