I dag och i går..

Heejsan på er, vaknade för några timmar sen. Ligger i sängen  nu och väntar på reprisen av lets dance :) sen blir de ut och rida, vet inte om de blir 1,2 eller 3 hästar i dag  men de får vi se :) I kväll blir det antingen hemma och kolla melodofestivalen lr ut, har inte bestämt mig än, hade även tänkt att plugga lite i dag. I går va som sagt jag och Eveline inne i Sthlm. klockan ringde 07.30  och fixade mig osv,sen gick jag och Ewe till bussen som gick 10 som jag va så duktig på att beställa haha :P på väg till bussen lossna min klack så mina höga skor :O men de fick gå ändå, efter de köpte vi kaffe och varm choklad och satte oss på tåget mot sthlm. Gick runt lite och kollade på lite affärer. De e nått så sjukt vad mycket snygga skor det har kommit!! efter de gick vi till waynes coffee och ja tog latte och Ewe en smoothie efter de va de två timmar kvar tills ja skulle klippa mig men efterso varken jag lr Ewe e så duktiga på tåg och bussar och så, så försökte vi hitta till tunnelbanan och kom faktiskt på rätt tåg efter ca 5 samtal med mamma haha kom fram till fridhemsplan och satte oss på donken och åt lunch  sen gick vi till Mirres där ja klippte mig tog ca 2 timmar, blev faktiskt jätte nöjd! bästa frisören jag har vart hos faktiskt! efter det blev de tunnelbanan tillbaka till centralen efter 2 samtal med mamma och ett snack med hon som satt i luckan haha. Tog sen tåget till sollentuna där vi skulle ta bussen till kista men missade den för vi stod på fel hållplats haha då gick min klack helt av åxå så de första vi gjorde när vi kom fram till kista va att lämna in dom. Sen blev de middag, för ewea del blev de kebab och för min del blev de lövbit. Efter det gick vi på bio, alice i underlandet. Riktigt bra faktisk! sen hämtade ut skorna och sen köpte ewe en klocka, skit snygg! sen skulle vi ta bussen till stationen och vi stod på fel hållplats den här gången med så fick vänta ett tag till nästa. sen blev de tåget hem och då hämtade Maud oss på stationen. :D
hööööööörs
hår före
Hår under

Hår efter



Bilder tagna av Umpala.blogg.se

Kommentarer
Postat av: bells

gud vad fint det blev:D <3

2010-03-08 @ 22:16:53
URL: http://lacksvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0