17 mai

WEEII grattis till mig själv, min familj och alla andra Norskor!! :D i dag är det Norges nationaldag!! hoppades på att vi antingen skulle vart hemma i Norge i dag eller iaf varit på skansen där vi brukar vara men i stället kommer dagen att tillbringas på Mälarkliniken med min Häst!! :( Kommer hålla tummarna att allt är bra med honom. GRATTIS IAF ALLA NORRMÄNN OCH NORRKVINNOR HAHA! :D
Tänkte berätta om min UNDERBARA helg sen och visa massor med bilder, Bästa helgen på LÄNGE!!!! :D tack Emma, Ande, Tim och alla andra som gjorde den TOPPEN! :D <3

Kommentarer
Postat av: emma

FYFAN VAD GRYM HELG VI HADE :D <3

2010-05-17 @ 21:41:49
URL: http://bruunutansol.blogg.se/
Postat av: Jess

JAAA VERKLIGEN!!!:D <33

2010-05-17 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0