Bort..

Ibland har man bara lust att ta sitt pick och pack och dra, långt bort från allt!! Till en plats där ingenting exicterar.. där man kan få vara sig själv, slippa tänka på allt skit och elände som är omkring än... en plats där jag aldrig vart någongång, där någon slipper klaga på den personen man är, den personen man är skapad att bli.. önskar att man bara kunde hoppa in i sin dröm och att allt bara vore perfekt för en sekund, att alla bitar bara föll på plats och inga bekymmer fanns..Jag vill till ett ställe där sorg, saknad och tårar inte finns...Slippa bli sårad hela tiden och bara kunna få leva, leva glad, lycklig och att allt va frid och fröjd, Där man kunde bli älskad och omtyckt för den man är.. Önska också att det fanns en värld där man kunde skräddasy sitt liv, sin kille och sig själv.. skulle allting vara bra då?? Vet att ingenting av detta går.. men ibland önskar jag bara att jag kunde försvinna bort.. iaf för ett litet tag... för en sekund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0