...

hejhopp!tänkte skriva lite om veckan hitills.
I måndag så låg jag hemma och solade, hur skönt som helst, och vid 7? så skjutsade min kära mor mig till Tim och vi kollade på tv och lite sådär, sen skjutsade han hem mig vid 12.
Tisdag så solade jag också, börjar faktiskt att bli brun nu!! :D sen pluggade ja en stund och sen åkte mamma och jag till Märsta för att hyra filmer och sen ha myskväll. :D i dag har jag vart  skolan, ville inte alls kliva upp i dag för 10 min innan ja skulle upp kommer min gosiga vovve och lägger sig under täcket med mig, hur mysigt som helst. slutade tidigt i dag så nu e man hemma och jag tänkte ta mig en kopp kaffe och sätta mig ute i solen, blir ridning sen när mor kommer hem och ska träna på TRAVEN som han helt plötsligt har bestämt sig för att han inte vill!!?? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0