Godmorgon och det är fredag! :D

Godmorgon!
Inte lika fint väder i dag som i går dock, hoppas det klarnar upp sig fram emot dagen?! Jag börjar halv 12 i dag och har 1 lektioner sen så slutar jag. hur skönt som helst. I kväll så ska jag rida lektion på Glitnir för Carro, det kommer nog gå toppen haha host :P får se vart kvällen tar vägen sen. Vill ju såklart träffa min bby så får se vad som händer, några ville in till rix fm i sthlm också, så får se! :) Jag väntar också på ett svar som jag är så otroligt spänd över, kan tyvärr inte berätta än vad det är för mail men jag hoppas det kommer snart!! :D:D:D
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen göra mig i ordning för skolan!
Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: eveline

jag behöver hjälp med ensak sen!!! :O innan krogen!! :D<3

2010-05-26 @ 10:47:46
URL: http://umpala.blogg.se/
Postat av: JessUggerud

aa okeej vadå?? naglar lr? :P hehe <3

2010-05-26 @ 11:25:13
URL: http://jessuggerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0