Gårdagen och min Underbara helg!! <3

Hej och godmorgon, precis ätit frukost och ska ta de lugnt ett tag innan det bär av till skolan, någolunda fint väder är det i dag också! I går va jag i skolan en stund sen åkte jag och Ewe till Stinsten där jag fickade mina naglar :) sen gjorde jag naglar på henne när vi kom hem till mig! underbar dag!!

Nu tänkte jag berätta lite kort om min helg!
Torsdag:Var jag, Emma, Ande, Dempa och Jocke hemma hon Ande och spelade spe, drack läsk och åt chips. Jätte mysigt verkligen! :D
Fredag: Åkte och handlade med min mor lite här och var och inne på Hööks köpte jag mig ett ....... och sen blev det hem och fixa mig och då kom Tim och hämtade mig och vi åkte till Ande där det blev grillning, kub och dricka med en del människor! :) efter det bar det av på Fest hos Jb och efter det så drog jag, Tim, Ande och Emma hem till Ande och sussa.
Lördag: vaknade upp hos Ande och jag började fixa Emmas naglar sen blev det städning efter gårdagen och frukost. Efter det åkte vi 4 och hämtade Dempa och drog till Tims bror och hans fru för killarna skulle hjälpa honom att göra en gräsmatta på hans baksida så medans dom höll på med det hela dagen så låg jag och Emma och solade haha Sen kom det bara fler och fler människor dit och på kvällen när allt va klart blev det grillning, Huuuuur mysigt som helst, blev mycket mys den dagen bby!! ;) hehe Senare så åkte vi och fodrade mina hästar sen hem till Ande för att ge mat till fåren och kosserna. Sen bar det av till Danner där vi spenderade resten av kvällen! Sen skjutsade Ande hem mig och Tim till Tim där vi skulle sova. :)
Söndag: Söndagen vaknade jag hos Timpan och senare åkte jag hem för att fixa lite i hagen och sådär, blev en lugn Söndag.
ALLA BILDERNA LIGGER UPPE PÅ FACEBOOK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0