Hejhopp

Hejhopp. Har varit jätte duktig både i dag och i går, städat hela stallet, sadelkammaren, bankat och spikat, flytta runt massa grejor och satt upp och tagit ner i mitt rum, fixat i ordning hela min garderob, fixat och städat alla lådor, städat alla tre badrummen, hängt upp alla mina priser och medaljer och lite till! :D

Har gjort illa foten också, en inflammation i hälen.. :/
min helg va helt okej!! Fredagen blev det först lektion på Glitnir för Carro, gick jätte bra FINA hästen.. lilla asplövet haha höll också på att ramla av med skit samma xD :P på kvällen blev de bara att ta de lungt hemma.
Lördagen: Vaknade, låg och solade hela dagen sen red jag Glanna och Glitnir sen bar det av till Knivsta där det blev att fira Dempa som fyllde 20, vid 10 typ drog vi till Särsta, jätte mysigt och sen blev det in på Ängbykrog med Danner, jakob och några. Runt 02.30 Åkte jag hem till Tim då hans pappa kom och hämtade! :)

Kommentarer
Postat av: eveline

Har du möblerat om'?? :O

eller äre bara jag som e knas?? :S

va haru gjort med foten då?? -.-<3

2010-05-26 @ 10:45:07
URL: http://umpala.blogg.se/
Postat av: JessUggerud

neej allt e spegelvänt eftersom det är tagiet med datan haha :P

har antagligen en inflammation i foten :/ skiiiiiit ont :(

<33

2010-05-26 @ 11:24:26
URL: http://jessuggerud.blogg.se/
Postat av: Eveline

haha jaha då förstår jag xD blev lite förvirrad där :O

jaha okej :( aj då.. inte bra :/<33

2010-05-31 @ 18:41:05
URL: http://umpala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0