Valborg och tävling

Hejhopp och godmorgon.
Underbar valborg!!
Gick upp vid 6 och gjorde mig i ordning och vid 8 va ja i knivsta för att ta tåget med Markus, åkte in och träffde dom andra i uppsala. va där till aa?? någongång haha sen va vi hemma hos dempa och åt Pizza, eller dom andra gjorde haha sen blev det att gå till brasan. satte oss på en filt på gräset till vattnet, men tyvärr så började de regna... drog till Danner då och va där en stund, sen blev de davids bror en stund haha och tillsist blev de till nån Tim kände, Emma och jag ÄGDE dansgolvet! ;) vid vid 3? kom min kära far och hämtade mig :D
sen blev det upp tidigt för att rida, sen packa och sen plugga, blev att sova sen igen för att upp i går söndag och tävla på Bärby. Gick inte direkt jätte bra men a fint väder iaf :D i femgången fick jag 4 röda kort och blev då diskad, pga av GALEN HÄST!! inte alls roligt att komma in på tävlingsbanan och att han konstant stegrar haha, hans öra blev också förlamad :S har hänt s några gånger, och förstår inte varför???? Tölten gick lite bättre, lite problem att komma in på banan bara, stegrade in i ett stenras typ så fick ligga på halsen för att de va ett träd över också men vä inne gick det helt okej. Ökade tölten som brukar gå dåligt gick faktiskt bra..Men dommarna va jätte hårda och gav tyvärr låga poäng till ALLA... men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0